Érdekes dologra bukkantam fél-álomban. :) Először azthittem, hogy rosszul látok, de tévedtem. Egyelőre csak demo-t tudok a Defend London nevezetű játékból adni, de ígérem minden tőlem telhetőt megteszek hogy a teljes programot is megszerezzem. Első ránézésre nehéz irányítani, de a grafikája különleges az előző játékokhoz képest. A menüjében is meglepően sok dolgot be lehet állítani (látszódjanak-e a fák, legyen-e valós talaj, stb.). Nem nagyon tudnék róla saját tapasztalatot írni egyelőre, mivel még csak most kaptam meg én is, de azt mondom, hogy lassan talán kezdhetünk hozzászokni ahhoz, hogy sorra jönnek ki hasonló játékok az 5800-ás készülékünkre. ;)

 

Letöltés: rapidshare.de/files/47297027/defendlondon.sis.html

Videó: youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://xprssmsc.blog.hu/api/trackback/id/tr531143426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása